Haluatko parempaan kuntoon?


Tarvitsetko tehokkaan treeniohjelman?
Onko tavoitteesi kiinteytyminen tai painonhallinta?
Haluatko voimaa ja kestävyyttä aktiiviseen arkeen?
Oletko peruskuntoilija, aloittelija tai seniori?

 

Kynnys aloittaa kuntoilu on joskus korkea. Kotisohva ja jääkaappi houkuttelevat ja penkkiurheilu maistuu hikilenkkiä paremmalta. Ja kun saa itsensä psyykattua salille tai lenkkipolulle, tuleekin alkuhuumassa  treenattua liikaa ja liian kovaa. Tulee sairastuminen, loukkaantuminen, kyllästyminen ja kuntoiluinnostus lopahtaa.
 

Näin ei tarvitse käydä! Järkevällä ja realistisella harjoitusohjelmalla rakennetaan liikuntaharrastukselle kestävä pohja. Treeni tuntuu hyvältä, motivaatio säilyy ja innostus kuntoiluun kasvaa.

 

Ota yhteyttä, niin suunnitellaan yhdessä Sinun elämäntilanteeseesi  ja tavoitteisiisi perustuva kunto-ohjelma. Olemme tukenasi tavalla, joka Sinulle parhaiten sopii. Liikumme kanssasi säännöllisesti tai tapaamme Sinua sovituin väliajoin, päivitämme ohjelmaa kehityksesi mukaan ja mittaamme tuloksiasi esimerkiksi kehonkoostumusanalyysia hyödyntäen. Kunto-ohjelman lisäksi voimme laatia Sinulle ravintosuunnitelman, jolla varmistetaan oikea energiansaanti energiankulutukseen nähden ja tuetaan tavoitteesi saavuttamista.

Katso hinnastomme täältä.

Kuntovalmennuksemme on tarkoitettu Sinulle, jos tunnet kuuluvasi johonkin seuraavista ryhmistä:


A. Haluat aloittaa liikunnallisesti aktiivisen elämän ja parantaa yleiskuntoasi.

B. Olet peruskuntoilija. Haluat kehittää lihasvoimaasi ja/tai kestävyyttäsi. Haluat asettaa itsellesi uudet tavoitteet ja saada niitä tukevan harjoitusohjelman.

C. Haluat pudottaa painoa ja tarvitset tavoitteeseen sopivan harjoitus- ja ravinto-ohjelman.

”Millainen fiilis sovituskopissa olisi, jos voisit vaivatta vetää pari numeroa pienemmät farkut jalkaan? ”

 
”Miltä kuulostaisi,  jos puoliso tai työkaveri jonain päivänä kehuisi tervettä ja liikunnallista olemustasi? ”
 

”Olisiko mukava kuulla parantuneista veriarvoista terveystarkastuksen jälkeen? ”

 
”Miltä tuntuisi, jos työstressi alkaisi hellittää ja jaksaisit taas ottaa työkuviot hallintaan? ”
 

”Mitä jos jaksaisit kolata lumet  pihapolulta  70-vuotiaanakin? ”